Elhúzódó összecsapás
- A MI által vezérelt bombázókat és csatarepülőket fedező vadászok száma 2-ről 4-re növelve.
- Mostantól bármely játékost csak egy, fedezetet nyújtó vadászrepülő támadja meg (a második folytatja a kíséretnyújtást míg egy második ellenséges játékos meg nem érkezik vagy az első vadászt le nem lövi a játékos).
- A MI által vezérelt bombázók és csatarepülők lövészeinek pontossága 40%-kal csökkentve. Szintúgy az MI vadászok tűzpontossága is csökkentve 40%-kal.
- A MI által vezérelt bombázókra, csatarepülőkre és vadászokra mostantól tüzelni fog a légvédelem.
- A MI által vezérelt, repülőteret védő géppár mostantól meg fogja támadni a MI által vezérelt bombázókat és csatarepülőket, ha azok a hatókörükbe repülnek.
- Javítva a hiba, ami miatt a MI által vezérelt csatarepülők és vadászok eltűntek, ha azok elérték a pálya szélét. Mostantól a pálya szélén átrepülő repülőgépek egyeséve fognak eltűnni. Korábban az egész csoport eltűnt, amikor az első repülőgép elérte a pálya szélét.
- Felére csökkentve azon légvédelmi tüzérség hatékonysága, mely nem része a repülőterek védelmének. A repülőterek légvédelme még mindig a lehető legmagasabb hatékonysággal rendelkezik.
- Javítva a hiba, ami miatt a játékos repülőgépe nem minősült megsemmisítettnek az ellenséges repülőtéren való landolás esetén.
- Az egy időben aktív feladatok száma csökkentve.
- Az új feladatok megjelenéséig eltelt idő, azaz a feladatok közti szünet növelve.
- Mostantól a feladatok teljesítéséért járó győzelmi pontok mennyisége függ a teljesített feladat típusától (korábban mindegyik 5000 pontot ért):
- bombázási pont megsemmisítése: 2000 pont;
- repülőtér megsemmisítése: 3500 pont;
- felderítő repülőgép megsemmisítése: 3500 pont;
- konvoj megsemmisítése: 5000 pont;
- MI bombázó megsemmisítése: 5000 pont;
- MI csatarepülő megsemmisítése: 5000 pont;
- Győzelem szárazföldi csatában: 5000 pont;
- Egy új feladat találása még mindig 1000 pontot ér.
- Mostantól a feladatok teljesítéséért járó győzelmi pontok mennyisége függ a játékosoknak a feladat teljesítésében produkált aktivitásától. Ha ezen aktivitás legalább 25%, a győzelmi pontok a mennyisége megfelel a fentebbi adatoknak, ugyanakkor ha az aktivitás kevesebb mint 25%, akkor a feladat teljesítése csak 1000 pontot ér. A szabály által érintett feladatok:
- csatarepülők fedezése (aktivitás: légy a csatarepülők közelében, miközben azok a saját feladatukat teljesítik);
- csatarepülők megsemmisítése (aktivitás: az ellenséges csatarepülők lelövése);
- bombázók fedezése ((aktivitás: légy a bombázók közelében, miközben azok a saját feladatukat teljesítik);
- bombázók megsemmisítése (aktivitás: az ellenséges bombázók lelövése);
- a felderítő repülőgép fedezése (aktivitás: légy a felderítő közelében, miközben az a saját feladatát teljesítik);
- a felderítő repülőgép megsemmisítése (aktivitás: az ellenséges felderítő repülőgép lelölévse);
- segédkezése a szárazföldi csatában (aktivitás: a baráti járművek közelében lévő ellenséges járművek megsemmisítése).
- A fedezendő repülőgép és a játékosok közötti távolság, melynél az aktivitás még számolásra kerül, a csaták rangjától függ:
- 1. rang: 3000 méterig;
- 2. rang: 4000 méterig;
- 3. rang: 6000 méterig;
- 4. rang: 75000 méterig;
- 5. rang: 9000 méterig;
- Javítva a frontvonal kezdeti megjelenítése, ami miatt a szövetséges csapat az esetek 90 százalékában kézzelfogható előnyhöz került a területek fölött. Mostantól a frontvonal leképezésének véletlenszerű volta ellenére nem fog ilyen jellegű előnnyel szolgálni a szövetségeseknek.
- Javítva az ellenséges repülőterek észlelési hibája (forrás).
- Javítva a hiba, ami miatt a frontvonal változása miatt ellenséges területre került repülőtér nem minősült megsemmisítettnek (forrás).
- Az elhúzódó összecsapás típusú küldetésekben használt három típusú repülőtér esetén a repülőgépek megjelenése átrendezve. Ennek köszönhetően a felszállásra rendelkezésre álló szakasz hossza 120 méterrel növekedett a két, 1200 méter hosszú kifutó, míg 60 méterrel az 1400 méter hosszú kifutóval rendelkező repülőterek esetén.
- A bombázási pontokat védő légvédelmi tüzérség megjelenésével kapcsolatos hibák javításra kerültek. Ugyanakkor a légvédelmi tüzérség megfelelő módon el fog tűnni az adott bázis megsemmisítése vagy a frontvonal megfelelő változása esetén.
Minden légi küldetés
- Mostantól a könnyű, mozdulatlan járművek/célpontok (tüzérség, légvédelmi tüzérség) vagy az állandó tüzelési pozíciók a küldetés első 9 percében való megsemmisítése után azok helyén füst lesz látható, mely megkönnyíti majd a megsemmisített célpontok megjelenítését, észlelését szimulátor csatákban (korábban a célpont az első 45 másodpercig égett a megsemmisülése után, ezt követően pedig minden effekt eltűnt).
Ezen frissítésjegyzék csak a főbb változásokat tartalmazza. Előfordulhat, hogy néhány frissítés és javítás nem került bele a leírásba. A War Thunder folyamatos fejlesztés alatt áll, és megeshet, hogy egyes javítások kliensfrissítés nélkül kerülnek be.