A WAR THUNDER BEMUTATJA
az 1.75-ös „La Résistance” frissítést!
Játékba került a francia szárazföldi járművek fejlesztési fája, több tucat új repülőgép, új helyszínek, új játékmechanizmus a könnyű harckocsik számára és az automatikus festésválasztási funkció.
Francia szárazföldi erők
A francia páncélozott járművek több formában és méretben érkeznek, ráadásul olyan szokatlan formatervezésekkel, melyek java részét más nemzetek soha nem ismételték meg.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
GMC CCKW 353 | AMX-30 mod 1972 | ARL-44 | Lorraine 40t |
Repülőgépek
- Franciaország: H-75A-1, H-75A-4, MS.405C1, MS.406C1 és V-156-F
- Nagy-Britannia: Whirlwind Mk.I, Corsair F.Mk.II (Premium) és V-156-B1
- USA: SB2U-3, SB2U-2, AD-4 és F3D-1
- Szovjetunió: Jak-2 KABB, Jak-4 és Jak-23
- Japán: D4Y1 és F-86F-40
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
MS.406C1 | F3D-1 | Jak-2 KABB | F-86F-40 |
Új helyszínek kombinált csatákhoz
Helyszínek és küldetések változásai
- Új küldetések hozzáadva a Maginot-vonal helyszínhez: [Hódítás 1], [Hódítás 2], [Hódítás 3], [Bázisbirtoklás], [Csata].
- Új küldetések hozzáadva a Közel-Kelet helyszínhez: [Hódítás 1], [Hódítás 2], [Hódítás 3], [Bázisbirtoklás], [Csata].
- Lengyelország mezői: minden küldetés újradolgozva, a csatatér 3-4 kilométerrel megnövelve. A küldetések egyéni csatákban érhetők el.
- Tunézia homokja: minden küldetés újradolgozva. A küldetések egyéni csatákban érhetők el.
- Az újraéledési pontok védelmének mechanizmusa hozzáadva a Lengyelország mezői, Tunézia homokja és Közel-Kelet helyszíneken.
- A Fulda pályán található repülőterek hossza megnövelve.
- Tesztvezetés módban a légi célpont csak önjáró légvédelmi löveget vezetve van jelen.
Interfész
- Hozzáadva az automatikus járműfestés választási opció. A festés a helyszíntől függően kerül kiválasztásra (városi, sivatagi, téli stb.). Ha az adott jármű nem rendelkezik a megfelelő festéssel, a sztenderd kerül kiválasztásra.
- A térkép mostantól mutatja a megsemmisített járműveket (ellenségeseket és szövetségeseket is). Ha egy célpont megsemmisül, a jelölője villog, majd elhomályosodik, így az 10 másodpercig látható marad.
Játékmechanika
Új lehetőségek könnyű harckocsiknak.
Repülési modellek változásai
- Jak-2 KABB: a repülési modell beállítva az adatlapnak megfelelően.
- Jak-4: a repülési modell beállítva az adatlapnak megfelelően.
- D4Y1: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- SB2U-2, SB2U-3, V-156-F: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- F-82E: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- H-75A-1: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- H-75A-4: Fa repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- Corsair F. Mk. 2: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- MS.405: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- MS.406: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- AD-4: a repülési modell beállítva az аdatlapnak megfelelően.
- P-51D-10: szívótérnyomás 72 higanyhüvelykre állítva. A repülőgép mostantól stabilabb.
- Ki-61 (minden változat): a szárnyak, géptörzs és farokrész sarkai/élei újraszámolva. Kis sebesség melletti vezethetőség fejlesztve. 8000 méteres magasságokig a motor jellemzői frissítve.
- Ki-100 (minden változat): szárnyak sarkai/élei újraszámolva, vezethetőség javítva.
- N1K2 (minden változat): kiterjedési adatok frissítve. Különálló üzemanyagtartályok engedélyezve. Termodinamika újradolgozva. A motor kritikus magasságadata és a légcsavar jellemzői frissítve. Közepes sebesség melletti manőverezőképesség javítva. Minden, a repülési modellt érintő beállítás az adatlapnak megfelelően beállításra került.
- VG-33: üzemanyagfogyasztás megnövelve.
- Hs 129 B-2/Hs 129 B-3: kiterjedési adatok frissítve. Különálló üzemanyagtartályok engedélyezve. Az üzemanyag és fegyverzet mostantól pontosabban befolyásolja a repülőgép teljesítményét. Maximális sebesség értékei frissítve. Szárnyak, géptörzs és farokrész sarkai/élei javítva. Futómű lengéscsillapító hatása frissítve, fékerő megnövelve. Vízfelszínre való leszálláskor a repülőgép egy ideig a felszínen marad. Hajtásrendszer teljesítménye és termodinamika frissítve.
- P-36 (minden változat): a szárnyak, géptörzs és farokrész sarkai/élei újraszámolva. A motor jellemzői frissítve. Részletek az adatlapon.
- I-29: javítva a hiba, ami miatt a motor nem melegedett túl.
Repülőgépek modelljeinek, sérülésmodelljeinek, jellemzőinek és fegyverzeteinek változásai
- Új tesztrepülési helyszín hozzáadva a szovjet sugárhajtóműves gépek és a Tu-4 számára.
- Do 217 J-1: javítva a hiba, ami miatt átfordult állapotban ki lehetett oldani a bombákat.
- N.C.223.3: kiegészítő bombamodifikáció javítva (forrás).
- TBF-1C, Avenger Mk. II: a lövésztornyok kitéríthetősége javítva (forrás).
- A-26 (minden változat): a felső lövésztorony kitéríthetősége javítva.
- A6M3: a Type 99 Mk. 2 gépágyúk Type 99 Mk. 1-esekre cserélve (forrás).
- Ju 88 C-6: a repülőgép típusa javítva, légi belépési pont választási lehetősége hozzáadva.
- He 111 H-6: torpedóbombázó járműtípus hozzáadva a géphez.
- B-25, PBJ (minden változat): bombakioldási sorrend javítva (forrás).
- P-51H-5-NA: lőszermennyiség módosítva: 390 minden külső géppuskában és 260 minden belsőben (forrás).
- P-40E-1: lőszermennyiség módosítva: 225 minden külső géppuskában, 260 minden középsőben és 295 minden belsőben. Összes lőszermennyiség: 1560 (forrás).
- TBF-1C, Avenger Mk. II: géppuskák lőszermennyisége javítva – maximum 310 lőszer egy géppuskában (forrás).
- F4U-4: géppuskák lőszermennyisége javítva – maximum 400 lőszer egy géppuskában az adatlapnak megfelelően.
- F4U-4: háború utáni lőszerheveder hozzáadva.
- M.D.450B Ouragan: SNEB rakéta továbbfejlesztési modul eltávolítva.
- SNEB rakéták: sebesség 600 m/s-ra növelve (forrás).
- BV 238: légi belépési pont hozzáadva tesztrepülésben.
- F8F-1B: az üzemanyagtartályok védelmének információja javítva.
- A-35B: az üzemanyagtartályok védelmének információja javítva.
- F6F-5: az üzemanyagtartályok védelmének információja javítva.
- F6F-5N: az üzemanyagtartályok védelmének információja javítva.
- S.O.8000 Narval: légi belépési pont hozzáadva (forrás).
- VB.10-02: légi belépési pont hozzáadva (forrás).
- VB.10C1: légi belépési pont hozzáadva (forrás).
- S.O.8000 Narval: a T10 121 típusú rakéták T10 140-ekre cserélve.
- C.200 serie 3: a vízszivárgás mostantól helyesen kerül megjelenítésre motorsérülés esetén (forrás).
- C.200 serie 7: a vízszivárgás mostantól helyesen kerül megjelenítésre motorsérülés esetén (forrás).
- SB2C-4: bombakioldási sorrend javítva.
- Swordfish Mk. I: javítva a sérülési modell leszakadt szárny(ak) esetében.
- P-38E, P-38G, XP-38G: G-ruha modifikációk eltávolítva az adatlapnak megfelelően.
- Type 5 No. 6 Mod. 9: különálló indítás hozzáadva.
- Il-2М (1943): FAB-250 típusú bombák hozzáadva (forrás).
- Ki-94-II: a 30 mm-es gépágyúk lőszermennyisége 150-re növelve míg a 20 mm-eseké 200-ra (forrás).
- Spitfire LF. Mk. IX: gépágyú lőszermennyisége 135-re növelve. Géppuska lőszermennyisége 260-ra növelve (forrás).
- Spitfire FR. Mk. XIVE: gépágyú lőszermennyisége 135-re növelve. Géppuska lőszermennyisége 260-ra növelve (forrás).
- Spitfire F. Mk. XIVE: gépágyú lőszermennyisége 135-re növelve. Géppuska lőszermennyisége 260-ra növelve (forrás).
- Spitfire F. Mk. XVIIIE: gépágyú lőszermennyisége 135-re növelve. Géppuska lőszermennyisége 260-ra növelve (forrás).
- Spitfire F. Mk. XVI: gépágyú lőszermennyisége 135-re növelve. Géppuska lőszermennyisége 260-ra növelve (forrás).
- LaGG-3-34: NSz-37 gépágyú lőszermennyisége 36-ra növelve (forrás).
- I-153 (minden változat): lőszermennyiség 2470-re változtatva.
- Ju 87 (minden változat): lövésztornyok kitéríthetősége javítva.
- Ho-103 gépágyú lőszerkészlete javítva (forrás).
- A G-ruha negatív G-erő melletti ellenállása javítva.
- Hornet Mk. III: Hispano Mk. II gépágyúk Hispano Mk. V-re cserélve.
- MBR-2-М-34: javítva a sérülési modell leszakadt szárny(ak) esetében.
- D.510 (Pallier): a Darne 1933 géppuskák MAC 1934-re cserélve.
- M.S.410: a szárnyak modifikáció áthelyezve a 3. szintre.
- PV-2D: javítva a hiba, ami miatt a bombatároló kinyílt a Tiny Tim rakéták kilövésekor.
Grafika
- A fényjelzők fényessége/fényereje javítva.
Hang
- A francia Char B1 mindkét változata egyedi motorhangot kapott.
Gazdaság és fejlesztés
- Az E-100 téli festésének feladat teljesítése általi feloldásának lehetősége hozzáadva (link).
- T-V: téli festés hozzáadva.
A War Thunder csapata