- Fw 190 A-8/F-8: A szárnyak geometriája és nyilazási szöge finomításra került, ez lehetővé teszi a tömegközéppont finomítását kis mennyiségű üzemanyaggal. A géptörzs paraméterei szintén finomításra kerültek, a repülőgép kilengése/billegése csökkentve (fejlesztve az egérrel való vezérlés). Az instruktor ki fogja nyitni a hűtőnyílásokat a még hatékonyabb hűtés érdekében. Konfigurációtól függően a repülőgép tömege 8-10 kilogrammal csökkentve.
- A Chieftain Mk. 10 sebességváltója az Mk. 5-éhez hasonlóra került beállításra. Végsebesség 48 km/h-ra növelve.
- Javítva a Japán pálya azon hibája, ami miatt árkád harckocsicsatában lehetséges volt repülőgéppel az ellenséges légvédelem közelében csatába lépni.
- Javítva egy, a repülőtér helyzetével kapcsolatos hiba a Maginot-vonal pályán.
Ezen frissítésjegyzék csak a főbb változásokat tartalmazza. Előfordulhat, hogy néhány frissítés és javítás nem került bele a leírásba. A War Thunder folyamatos fejlesztés alatt áll, és megeshet, hogy egyes javítások kliensfrissítés nélkül kerülnek be.