Háttérkép letöltése: 1280×1024 | 1920×1080 | 2560×1440
A WAR THUNDER BEMUTATJA
1.77 Advancing Storm frissítés
Az Advancing Storm nevezetű frissítésben fejlesztésre került a játék grafikus motorja, így az új Dagor Engine 5.0 továbbfejlesztett grafikát, részletesebb tájat és időjárást szolgáltat, a helyszínek jóval szebbé és realisztikusabbá váltak. Mindemellett a hanghatások lenyűgözőbbek lettek és két tucat új jármű került be a játékba, beleértve öt darab VI. rangú harckocsit, a T-64B-t, az M1 Abrams-t, a Challengert, a Leopard 2K-t és az AMX-30B2 BRENUS-t.
GRAFIKA
Dagor Engine 5.0 – továbbfejlesztett grafika és effektek a War Thunder új grafikus motorja által.
- új tájalkotási technológia a szárazföldi járművek helyszínein,
- új tájrészletezési algoritmusok,
- valósághű sár és pocsolyák,
- új élsimítási technológia,
- vetett árnyék, effektek árnyékolása,
- valósághű eső és
- réteges köd.
Egyéb grafikai fejlesztések
- Dinamikus felhők és nap.
- A lőszerek vizet, földet vagy egyéb objektumot érő találatainak effektje fejlesztve.
- A 12,7 milliméteres és annál nagyobb kaliberű HE lőszerek földet érő találatainak fényjelzői fejlesztve.
- A polinom postFX-beállítás algoritmusa módosítva, a maximálisan beállítható fényesség az eredeti kétszeresére korlátozva.
HANGOK
- Új (moduláris) hangalkotási elv hozzáadva minden szárazföldi jármű minden lövéshangjához (beleértve a géppuskákat, a gépágyúkat, a rakéta-sorozatvetőket és az irányított páncéltörő rakétákat).
- Minden szárazföldi jármű géppuskájához új hang került hozzáadásra.
- Minden szárazföldi jármű gépágyújához új hang került hozzáadásra.
- Minden harckocsiágyú hangja újradolgozva.
- Új hang került hozzáadásra a rakéta-sorozatvetőkhöz, főképp a BM-13 Katyusához.
- Új hang került hozzáadásra a szárazföldi járművek irányított páncéltörő rakétáihoz.
- A lövéshangokhoz visszhang került hozzáadásra (beleértve a géppuskákat, a gépágyúkat, a rakéta-sorozatvetőket és az irányított páncéltörő rakétákat), hogy hallani lehessen a kaliberbeli különbségeket. Működik az ellenséges, baráti és saját jármű esetén is.
- A lövéshangok hangereje függ a járművet körülvevő terep telítettségétől. Minél közelebb és minél sűrűbben vannak épületek, annál hosszabb lesz a lövés utóhangja és a lövés hangereje.
- Visszhang hozzáadva a szárazföldi járművek, repülőgépek és hajók belső (kabin, torony) és külső terei (mező, kisebb épületek) számára.
- Az irányzó pozíciójából és külső nézetből hallható lövéshangok közötti tisztán kivehető különbség hozzáadva.
- A szárazföldi járművek tornyában/vezetőfülkéjében az irányzó/vezető nézőpontjától függő effekt, a magas frekvenciájú hangok elnyelődése és a külső hangok hangerejének csökkenése hozzáadva. Figyelembevételre került az, ha a vezető zárt fülkében van, az irányzó pedig nyílt téren (vagy fordítva akármilyen kombinációban).
- Újradolgozva a repülőgépmotorok hangereje, mely mostantól függ az azt halló játékos távolságától.
- Ultra-alacsony frekvenciarétegek hozzáadva a robbanások, az ágyúlövések, az összeomló szerkezetek és a felfüggesztés számára.
- A hangárban minden nemzet számára új zenei aláfestés került hozzáadásra, szintúgy új zene került hozzáadásra a győzelem és vereség jeleneteihez.
SZÁRAZFÖLDI JÁRMŰVEK
- Amerikai Egyesült Államok: Magach 3 (csomag), M1 Abrams
- Németország: Leopard 2K
- Szovjetunió: T-64B
- Nagy-Britannia: Challenger
- Franciaország AMX-30 (csomag), AMX-30B2 BRENUS
REPÜLŐGÉPEK
- Amerikai Egyesült Államok: F-84G-21-RE
- Németország: He 177 A-5
- Szovjetunió: La-200
- Nagy-Britannia: MB.5 (csomag), Spitfire Mk. VB, Spitfire Mk. VB (trópusi) (újradolgozott modell)
- Japán: Ki-108
- Olaszország: Spitfire Mk. VB (trópusi) (prémium) Re.2000 serie 1
- Franciaország: Martin 167-A3, Jak-3 (prémium), M.D.452 Mystère IIC pre-series
FLOTTA*
Amerikai Egyesült Államok: PT-6, PT-20, PT-71, PT-103, PTF-7, SC-497, LCS(L)(3) ,PC-451, PT-314, PT-625, PT-565, PT-810, PT-59, Asheville, Fletcher, Cowell
Németország: LS, S-38, S-38b, R-41, R-130, R-301, SF 40 Leichte, SF 40 Schwere, AF D1, AF D3, MZ1, S-100 (1945), S-100 (1944), VS-10, Jaguar, VS-8, Albatros, Zerstörer 1936 (1941), Z-20 Karl Galster
*Az elkövetkezendő tesztek során lesznek elérhetők.
HELYSZÍNEK ÉS KÜLDETÉSEK
- Egyensúlyt/balanszt érintő módosítások eszközölve a Lengyelország helyszínen: belépési ponttal ellátott új falu került hozzáadásra az északkeleti részhez realisztikus és szimulátor módokban; a tópartra hozzáadásra került egy kőfal, ami elfedi a belépési pontot.
- Egyensúlyt/balanszt érintő módosítások eszközölve a Kelet-Európa helyszínen.
- Új, nagyobb területű küldetések (Európai tartomány és Volokolamszk környéke) hozzáadva a Kelet-Európa és Volokolamszk helyszínekhez.
- A Maginot-vonal helyszín városi és vidéki részéhez jelentős részletek kerültek hozzáadásra.
- Új tesztrepülési küldetések kerültek hozzáadásra az amerikai, német és japán sugárhajtóműves repülőgépek számára.
REPÜLŐGÉPEK MODELLJEI, SÉRÜLÉSI MODELLJEI, KARAKTERISZTIKÁI ÉS FEGYVERZETEI
- A zuhanó bomba repülőgépekkel való ütközésének lehetősége hozzáadva (robbanás nélkül). Árkád csatákban a bomba csak ellenséges, míg realisztikus és szimulátor módban mind baráti, mind ellenséges repülőgépekkel fog ütközni. Az ütközés eredményeképpen a bomba röppályája megváltozik, az érintett repülőgép által elszenvedett sérülés pedig a bombával való ütközés erősségétől függ.
- A bombaszekrény kinyitása végbemehet a külső pontokra felszerelt fegyverzettől függetlenül azzal a feltétellel, hogy azok nem akadályozzák a kinyitást.
- A-26 (minden változat): védelmi fegyverzet kitéríthetősége javítva.
- MiG-3-15 (BK): lőszermennyiség 280-ra változtatva a szinkron BS géppuska számára és 145-re a szárnyakba helyezett BK géppuskák számára (forrás).
- Il-4: javítva a hiba, ami miatt nem lehetett létrehozni egyedi festést a repülőgéphez.
- Typhoon Mk. IA: a 7,7 milliméteres géppuskák lőszermennyisége megváltoztatva. A külső és belső pár géppuska esetén 500 lőszer/cső, a középső pár esetében pedig 460.
- PB4Y-2: bombát nem tartalmazó fegyverzetkészlet eltávolítva.
- Potez 631: a 100 kilogrammos bombák különálló kioldásának lehetősége hozzáadva.
- Me 410 A-1/U2, B-1/U2: röntgennézetben a fegyvermodulok megjelenítése javítva (forrás).
- Do 17 Z-2: a 4 darab 250 kilogrammos bombát tartalmazó fegyverzetkészlet eltávolítva.
- P-51 (minden változat), F-82E: páncélzat javítva (forrás).
- La-5FN: röntgennézetben a hátulsó páncélzat megjelenítése javítva (forrás).
- Do 217 E-4: az MG FF gépágyú lecserélve MG FF/M típusúra (forrás).
- He 111 H-16: az MG FF gépágyú lecserélve MG FF/M típusúra (forrás).
- Spitfire I-es, II-es, V-ös és IX-es széria: az üzemanyagtartályok páncélzata javítva (forrás).
- Potez 630: a repülőgép típusa megváltoztatva légtérvédelmi vadászrepülő/nehéz vadászrepülőre.
- A-35: javítva a bombakioldás sorrendje árkád játékmódban (forrás).
- Be-6: legénység lapon a lövészek száma javítva (forrás).
- Pe-3 (minden változat): legénység lapon javítva a bombák és rakéták újratöltési idejének megjelenítése.
- F6F-5, F6F-5N: röntgennézetben a motor adatai javítva (forrás).
- Ki-102: a lőszerkészletek ikonjai javítva (forrás).
- A6M3 Model 22: a 20 milliméteres Type 99 Mk. 2 gépágyúk Type 99 Mk. 1 típusúakra cserélve (forrás).
- Hs 129 B-2: javítva a négy darab 50 kilogrammos bombát tartalmazó fegyverzetkészlet kioldása.
- AD-4 (minden változat): bombakioldási sorrend javítva az 1×1000 + 2×500 fontos és az 1×2000 + 2×1000 fontos bombát tartalmazó készlet esetén.
- D3A1: a védelmi fegyverzethez információ hozzáadva (forrás).
- F8F-1, F8F-1B, P-38L-LO, A-36, PV-2D, SB2С-4, SB2С-5, SBD-3: DGP-1 géppuskákat tartalmazó függesztmény hozzáadva.
- P.108A serie 2: legénység fülön a lövészek száma javítva (forrás).
- Beaufighter (minden változat): védelmi géppuska Vickers K típusúra javítva (forrás); a védelmi fegyverzet kitéríthetősége javítva (forrás).
- MiG-3 (minden változat): a hátsó páncéllemez vastagsága 6-ról 8 mm-re változtatva (forrás).
- Fw 190 F-8: motorvédelem vastagsága javítva. A külső gyűrű esetében 3-ról 6 milliméterre, belső gyűrűnél 5-ről 10 milliméterre módosítva.
- Szu-6 (АМ-42): az üzemanyagtartályok páncélzatának információi javítva (forrás).
- Boomerang Mk. I, Mk. II: röntgennézetben a Pratt & Whitney S3C4-G 18-ról 14-hengeresre módosítva (forrás 1, forrás 2).
- Swordfish Mk. I: javítva a függőleges vezérsík egy részén védelmi fegyverzettel való keresztültüzelés lehetősége (forrás).
- Il-2M (minden változat): javítva a függőleges vezérsík, a géptörzs és a stabilizátor egyes részein védelmi fegyverzettel való keresztültüzelés lehetősége (forrás).
- Il-10 (minden változat): javítva a függőleges vezérsík, a géptörzs és a stabilizátor egyes részein védelmi fegyverzettel való keresztültüzelés lehetősége.
- B7A2: javítva a stabilizátor egy részén védelmi fegyverzettel való keresztültüzelés lehetősége. (forrás).
- Il-28, Tu-14Т, Kikka: gyorsítórakéták hozzáadva.
- A német fejlesztési fán található olasz repülőgépeknél a hang németre változtatva.
- A Panzerblitz II rakéták páncélátütési értékei javítva.
- Az AP Mk. I és AP Mk. I rakéták tömege javítva (forrás).
- Az Sz-21 rakéták tulajdonságai javítva (forrás).
- A Type 5 No. 6 Mod. 9 rakétákat mostantól egyesével lehet kilőni.
- A japán haditengerészeti és hadseregi repülőgépek bombakészletei javítva (forrás).
- A Type 2 No. 50 Mod. 1 bomba karakterisztikái javítva.
- D4Y3: átnevezve D4Y3 Ko-ra (forrás).
- MG 151/15, MG 151/20: a gépágyúk tömege javítva (forrás).
- A 20 milliméteres AN/M2 és AN/M3 gépágyúkhoz hozzáadva légi célpontok elleni lőszerkészlet.
- A Berezin géppuska mostantól három nagy csoportra van osztva: UBS, UBC és UBT (forrás).
- A 30 milliméteres MK 103 gépágyú lőszereinek tulajdonságai javítva a műszaki adatlap alapján.
- Az 1801 fontos 18″ Mk. XV torpedó maximális kioldási sebessége 443 km/h-ra, maximális kioldási magassága 122 méterre módosítva.
SZÁRAZFÖLDI JÁRMŰVEK MODELLJEI, SÉRÜLÉSI MODELLJEI, KARAKTERISZTIKÁI ÉS FEGYVERZETEI
- A radarral felszerelt önjáró légvédelmi lövegek (ZSzU-23-4, М163, FlakPanzer Gepard és Type 87) számára célzássegítő rendszer kerül hozzáadásra. A bekapcsolásához a Célpont kiválasztása gombot kell megnyomni, majd meg fog jelenni a zárolási keret és a célzássegítő (elétartás) jelölő.
- Az V-VI. rangú járművek számára új újratöltési mechanizmus került bevezetésre az elsőrendű lőszertárolók használata által:
- Leopard 1, Leopard A1A1, M46/M46 Tiger, M47/mKPz 47, M48A1, MBT-70/KPz-70, M60/M60A1 (AOS)/M60A1 RISE (P), T95E1, STB, Type 74, Centurion Mk. 10, Vickers MBT, minden T-54, T-55A, T-62, ISz-3, Objekt 906, FV4004, Conqueror, Objekt 268, Objekt 120, SzU-122-54, minden AMX-30, minden Chieftain.
- M60A2: a lövegpajzs és a torony közötti hibás gyenge pontok megléte javítva.
- M60A1 (AOS): a lövegpajzson található optika körül gyenge zóna eltávolítva.
- M60: a páncéltest és a torony között található hibás gyenge pontok megléte javítva.
- M47/mKPz 47: páncélzat frissítve (forrás).
- M48A1: a páncéltest és a torony közötti hibás gyenge pontok megléte javítva, a torony páncélzata frissítve (forrás).
- M48A1: javítva a hiba, ami miatt a vezetőnézet szinkronban forgott a toronnyal.
- Centurion Mk. 10: javítva a hiba, ami miatt a torony és a páncéltest között helytelen gyenge zónák voltak találhatók.
- Chieftain Mk. 3/5/10: javítva a hiba, ami miatt a torony és a páncéltest között helytelen gyenge zónák voltak találhatók.
- Jagdpanther, Bfw. Jagdpanther: javítva a hiba, ami miatt a lövegpajzs körül helytelen gyenge zónák voltak találhatók.
- Begleitpanzer 57: a toronypáncélra való tüzeléssel könnyedén sebezhető gyenge zóna jelenléte javítva.
- Begleitpanzer 57: a TOW rakétakilövő magassági irányzási értékei hozzáadva -6/+20°-os értékekkel. Az irányzék nagyítási/közelítési értékei beállítva 4/12-szeresre (alap/közelített). Forrás: Henschel Wehrtechnik Waffensystem Begleitpanzer 57mm, Thyssen-Henshel, Bofors.
- Begleitpanzer 57: I-TOW irányított páncéltörő rakéta hozzáadva.
- FV4005: az ágyúval való tüzelés és a lőszertalálatok effektje megváltoztatva.
- Type 87: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
- Ru 251: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
- M551: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
- T92: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
- Objekt 120: javítva a hiba, ami miatt a motor és a sebességváltó megsemmisítése nem vezetett a páncéltest megsemmisüléséhez.
- Tortoise: javítva a hiba, ami miatt az ikergéppuskák fényjelzője a fegyverek között jelent meg.
- FV102 Striker: javítva a rakétakilövő sérülési modelljének hiánya.
- CA Lorraine: javítva a hiba, ami miatt 3D dekorációkat lehetett a görgőkre és a kipufogócsövekre helyezni. A felfüggesztés elemei hozzáadva a sérülési modellhez.
- M41: javítva a hiba, ami miatt a hátulsó görgők a felszín felett rögzültek.
- M4A5 Ram II: a légvédelmi géppuska tüzelési effektjének megjelenítése javítva.
- ZiSz-30: javítva a hiba, ami miatt az ágyú 90°-os szögben kitérült megsemmisülése esetén.
- KPz-70: javítva egy hiba az ágyúbölcső páncélzatával kapcsolatban; korábban nem forgott együtt a toronnyal.
- AEC Mk. II, AC Mk. II AA:
- A helytelen páncélvastagsági értékek korrigálva.
- Páncélzatelrendezés tisztázva. Források: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications // AFV Weapons Profile No 21
- A30 Challenger: páncélzatelrendezés tisztázva (forrás).
- A.C.IV: az alábbi változtatások kerültek eszközöklésre:
- elnevezés AC.IV Thunderboltról A.C.IV-re változtatva;
- végsebesség 56-ról 48 km/h-ra változtatva;
- lőszermennyiség 47-ről 50-re változtatva;
- motorteljesítmény 330-ról 397 lóerőre változtatva;
- A jármű frontpáncélja (test, torony, lövegpajzs) finomítva. Javítva a löveg és a lövegpajzs körüli helytelen gyenge pontok megléte. Források: MP508/1, 1940 – 1946, G.S. Specifications Cruiser Tank AC3 and ACIV; MP392/36, 1942 – 1943, Tanks: Australian; Cruiser, Mark 3 (Experimental); MP392/36, 1942 – 1947, Australian Cruiser Tank Mark 3: production; and AC4, experimental; MP730/13, 1942 – 1944, B) Official papers; MP438/3, 1942 – 1943, Plans, Armoured Fighting Vehicles; MP730/13, 1942 – 1943, Tank Production in Australia: Stage IV. Discussions with United States and matters which led up to abandonment of tank programme; MP730/13, 1943 – 1943, A) Australian Tank Production Report by Colonel G A Green: B) Related Documents; MP730/13, circa 1942 – 1942, Armoured Fighting Vehicles Historical Notes (Dow)
- Т-26 (1940), Т-26 (1 Gv.T.Br.): a járműn belüli lőszerelrendezés megváltoztatva. Forrás: “Т-26. Руководство службы”, 1940 //М.Коломиец, М.Свирин – “Фронтовая иллюстрация 1-2003 – Лёгкий танк Т-26 1931-1941”
- Vickers MBT, M10: lánctalp anyagi beállítása hengerelt homogén páncélról lánctalpra változtatva.
- ARL-44: javítva a hiba, ami miatt a legénység képzettsége nem volt hatással az újratöltési sebességre.
- Conqueror: páncélköpeny vastagsága 4-ről 6 mm-re növelve. Forrás: Report No.T.R. 17/1, Fig.21. Ammunition of the machine guns has been changed from 15000 to 7500 rounds. Source: Conqueror, Marks 1 and 2. Volume III – Armament. Pamphlet No.9. 1957
- Motorteljesítmény 450 lóerőről (2050 f/p) 500-ra (1800 f/p) módosítva az alábbi harckocsiknál:
- T-34-57 (1943)
- Т-34-57 (1941)
- Т-34 (1942)
- Т-34 (1940)
- Т-34 (1941)
- Т-34E
- Т-34E (STZ)
- T-34-747(r)
- Cromwell I, Cromwell V: javítva a hiba, ami miatt a füstgránátok nem lehetett újratölteni az elfoglalt pontokon.
- AMX-13 DCA 40: pontosítva a lőszerek paraméterei. Forrás: Jane’s Ammunition Handbook, 2002 // Gander, T. “The Bofors gun”, 2013.
- 40 mm-es HE-T: csőtorkolati sebesség 874-ről 1005 m/s-ra, robbanóanyag típusa tetrilről torpexre, robbanóanyag tömege 25-ről 100 grammra, lőszer tömege 860-ról 960 grammra változtatva.
- 40 mm-es AP-T: csőtorkolati sebesség 874-ről 1025 m/s-ra, lőszer tömege 882-ről 930 grammra változtatva.
- M2: a jármű tömege 19-ről 17,2 tonnára változtatva. Forrás: DEVELOPMENT OF ARMORED VEHICLES, volume 1 Tanks – AGF BOARD No.2
- M36: a jármű tömege 30-ról 28,1 tonnára változtatva. Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, second edition 1944, volume I.
- Valentine I: motorteljesítmény 165-ről 135 lóerőre csökkentve Forrás: The Royal Armoured Corps Tank Museum. Tanks 1919-1940, The Interwar Period. The Royal Armoured Corps Centre, Bovington, Dorset.
- Crusader AA Mk. II: lőszermennyiség 600-ról 1200-ra, oldalirányzási sebesség 40-ről 70 °/s-re változtatva. Forrás: Report V/EL NO. 48. CRUSADER III A.A. II (TWIN OERLIKON). Performances of Power Traverse Gear on Slopes., The National Archives WO 194/172
- Crusader AA Mk. I: a toronypáncélzat vastagsága javítva, értékek milliméterben. Forrás: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
- front: 25,4 → 30
- oldalt: 25,4 → 12
- hátul: 25,4 → 12
- Crusader AA Mk. II: a toronypáncélzat vastagsága javítva, értékek milliméterben. Forrás: Canadian Archives Microfilms, Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
- front: 30 → 50.8
- oldalt: 14 → 50.8
- hátul: 17 → 50.8
- felül: 12,7 → 20
- Crusader AA Mk. I/Mk. II: végsebesség 42-ről 44 km/h-ra változtatva. Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
- Crusader AA Mk. I: a jármű tömege 16,3-ról 17,2 tonnára változtatva. Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
- Crusader AA Mk. II: a jármű tömege 16,3-ról 17,5 tonnára változtatva. Forrás: Department of National Defence Army, British A.F.V. Specifications
- Crusader AA Mk. II: javítva az Oerlikon ágyúk hátrasiklásának megjelenítése.
- Crusader III: füstgránátok száma 30-ról 50-re növelve. Forrás: WO 291_1439 Vol 1 British tanks
- Centurion Mk. I: páncélzat vastagságának változtatásai, értékek milliméterben. Forrás: T.D.36515
- torony front: 152 → 127
- torony hátulja és oldalai: 89 → 76
- test teteje: 38 → 29
- torony teteje: 29 → 25
- test hátulja: 20 → 38
- test alja: 30 → 17
- torony alja: 19 → 25
- torony hátranyúló része: 20 → 38
- ISz-6: páncéltest vastagsága változtatásai, értékek milliméterben. Forrás: report on IS-6 test build 21.09.1944
- felső oldalpáncél: 100 → 120
- oldalsó döntött páncél: 100 → 75
- Т-64А: a 3ОF26 típusú HESH lőszer 3ОF19 típusúra cserélve.
- LVT(A)-1, LVT(A)-4 (ZiSz-2): alsó frontpáncél vastagsága 12,7-ről 6,35 mm-re változtatva. Forrás Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944. R. P. Hunnicutt, Stuart, A History of the American Light Tank. Vol. 1
- LVT(A)-1: lőszermennyiség 147-ről 104-re, a jármű tömege 15,6-ról 14,88 tonnára, magassági irányzás -12/+20-ról -10/+25-re változtatva. Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944.
- LVT(A)-1: toronypáncélzat módosításai, értékek milliméterben. Forrás: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Ed. Vol.1 1944. R. P. Hunnicutt, Stuart, A History of the American Light Tank. Vol. 1.
- front: 44,4 → 12,7
- oldalt, hátul: 31,75 → 12,7
- felül: 12,7 → 6,35
- T34: hátrameneti sebesség 8-ról 13 km/h-ra változtatva. Forrás: Record of Army Ordnance Research and Development – Heavy Tanks and Assault Tanks, 1945 // Army Service Forces – Development History of the Heavy Tanks, T29 & T30, 1945
- StuH 42, StuG III G, KV-2 (1940), KV-II 754(r), M48A1, Ostwind, M3 Lee, FV4202, T-70 (1942), Т-80, DSK-GAZ, Pz.IV C, Pz.IV/70(V), T-26-4, ASzU-85, Black Prince, Comet Iron Duke, KV-1 (L-11), KV-1E, KV-1B, FV4202: lőszerfelhasználás sorrendje javítva.
- AMX-30: az irányzék nagyítási/közelítési értékei beállítva; az alapérték 8-szoros nagyítás, ami 12-szeresre váltható. Forrás: Comparative characteristics of main battle tanks, Fort Knox 1973
- AMX-30B2: az irányzék nagyítási/közelítési értéke beállítva; jelenlegi érték 10-szeres. Forrás: Comparative characteristics of main battle tanks, Fort Knox 1973
- M60A1 (AOS), M60A1 RISE (P): a torony páncélzatának változtatásai, az értékek milliméterben. Forrás: Source: Questions of defense vehicles, 1976. Vol. – 67.
- front: 127 → 35
- oldalt: 70 → 26
- hátul: 50 → 26
- felül: 101.6 → to 30
- Chi-Ri II: a páncéltörő lőszerek ikonja javítva.
- Type 60 ATM: javítva a hiba, ami miatt a célzás lehetetlenné vált az irányzó kilövése után.
- Leopard A1A1: a DM23 lőszer hozzáadásra került.
- Objekt 906: hozzáadva a páncéltest megsemmisülésének lehetősége.
- Tűzsebesség (lövés per perc) módosítva az alábbi járműveknél:
- Objekt 906: 9,96 → 10,02;
- Т-54 (minden változat): 6,96 → 7,02;
- Т-55А: 6,99 → 7,02;
- Т-62: 4,98 → 5,01;
- T95E1: 6,99 → 7,02;
- M48A1: 7,99 → 8.
- AMX-30 (1972), AMX-30 B2: tűzsebesség 8-ról 9 lövés per percre változtatva. Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”.
- M60/M60A1 (AOS)/M60A1 RISE (P): tűzsebesség 7,2-ről 9 lövés per percre változtatva. Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”.
- Leopard/Leopard A1A1: tűzsebesség 8-ról 9 lövés per percre változtatva. Forrás: “Kampfpanzer Leopard” – Heraugegeben von Raimund Knecht. J.F. Lehmanns Verlag München. Nr.6/7 “Internationale Wehr-Revue”.
- ARL-44 (ACL-1):
- Löveg átnevezve SA44-re. Források: Note pour la Direction de l’Arme Blindée au sujet de l’état d’avancement du char de Transition // Note for the Direction of the Tank Army about the state of development on the transitional tank
- Lőszernevek javítva. AP: OR Mle. 44, HE: OE Mle. 28. Források: Technical Service of the DEFA (Direction the study & manufacture of weaponry), Object : Test on the 75 SA 44
- P.7.T. AA: a járműnév megváltozott, korábban P4T AA volt. Forrás: Les autochenilles Citroën munies de propulseurs “Kégresse-Hinstin” Type P.4.T. – étude technique // Les autochenilles Citroën munies de propulseurs “Kégresse-Hinstin” Type P.7.T. – étude technique
- Az alábbi lőszerek ballisztikája javítva (a röppálya laposabb lett, sebességvesztés javítva):
- 100 mm-es 3BM8
- 105 mm-es L28A1, M392A2, DM13, M728, M735 és OFL 105 F1
- 115 mm-es 3BM3 és 3BM4
- 120 mm-es L1G, L15A3 és L23
- 122 mm-es 3BM11
- 125 mm-es 3BM9 és 3BM12
- az M69 és az ХМ578E1 ágyúk 152 mm-es APFSDS lőszere
- 90 mm-es T320: a lőszer tömege 5-ről 3,6 kg-ra változtatva. Forrás: Penetration performance of a series of T320e10 Arrow Projectiles, April 1956.
- 12,8 cm-es Pzgr.: a lőszer tömege 28-ról 26,35 kg-ra változtatva. Forrás: Die Munition der deutschen Geschütze und Werfer. Berlin 1940 // Geschoßringbuch. Band II July 1939
- 8,8 cm-es Pzgr. 40 (KwK 36): lőszersebesség 1000-ről 930 m/s-ra változtatva. Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945.
- 7,5 cm-es K.Gr.rot Pz. (KwK 37/StuK 37): lőszersebesség 440-ről 385 m/s-ra változtatva. Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945
- 7,5 cm-es Sprgr. 34 (KwK 37/StuK 37): lőszersebesség 570-ről 420 m/s-ra változtatva. Forrás: Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät // Waffen-Arsenal, Special Band 16, Die Deutschen Kampfwagen Kanonen 1935-1945
- BGM-71B TOW: robbanóanyag tömege 3-ról 2,45 kg-ra, hatótávolság 3750-ről 3000 méterre, tömeg 18,9-ről 18,8-ra, rakéta sebessége 278-ról 299 m/s-ra változtatva. Forrás: Helicopter Gunnery. FM 1-140, 29 March 1996
- 105 mm-es OCC 105 F1: páncélátütési érték 360-ról 400 mm-re módosítva. Források: AMX 30 Firepower – The Obus G HEAT round by Colonel Jean Périn (1972): International Defense Review // AMX 30 France’s Main Battle Tank by General Jean Marzloff, International Defense Review
- MGM-51B/C: javítva a rakéta indítási és haladási sebessége.
- 105 mm-es M735: tömeg 4,1-ről 3,7 kg-ra módosítva. Csőtorkolati sebesség 1455-ről 1501 m/s-ra módosítva. Forrás: FT 105-A-3 w/ C1-C3. “Firing Tables, Cannon, M68 On Tank, Combat, Full tracked: 105mm Gun, M60A3, M60A1, M60, and M48A5” C-1 includes M735 // Tank Gunnery (Abrams), FM 3-20.12, 1 October 2001
REPÜLÉSI MODELLEK
- Jer-2 (minden változat), Wellington (minden változat): geometria frissítve, a szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva, különálló üzemanyagtartályok alkalmazva, maximális sebesség frissítve, a futómű behúzásának maximális sebessége frissítve, motor teljesítményfeltételei frissítve, mostantól az üzemanyag és fegyverzet pontosabban befolyásolja a tömegközéppontot.
- Bf 109 A/B/E: maximális megengedett túlterhelés megnövelve +13G-re, a szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva, a futómű behúzásának maximális sebessége javítva.
- Fw 190 A-1/A-4/A-5 (minden változat), Fw 190 D (minden változat), Ta 152 C-3/H-1: szárnygeometria és minimális üzemanyagmennyiség melletti egyensúly frissítve, egérrel való vezérlés melletti billegés csökkentve, az instruktor előre kinyitja a hűtőnyílásokat a jobb hűtés érdekében, tömeg 8-10 kilogrammal csökkentve típustól függően.
- N1K1 Kjófú: javítva a hiba, ami miatt a repülőgép közepes sebességek mellett nem volt képes elérni a maximális túlterhelést.
- N1K1-Ja: geometria frissítve, szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva, tehetetlenség újraszámolva, motor kritikus magassága módosítva, függesztmény gyakorolt hatása újraszámolva.
- P-51D-5/20/30 (minden változat): stabilitás növelve, a repülési sebesség motortúlmelegedésre gyakorolt hatása növelve (alacsonyabb sebességnél nagyobb túlmelegedés).
- Corsair (minden változat): egérvezérlés mellett javítva a repülőgép irányíthatósága.
- Corsair F. Mk. II: maximális sebesség frissítve az adatlapnak megfelelően.
- Fw 200 C: a futómű behúzásának maximális sebessége javítva, értéke mostantól 200 km/h, motor felszállási teljesítménye frissítve.
- A-26 (minden változat): a motor által földközelben produkált teljesítmény 80 lóerővel megnövelve.
- А-26B-50: WEP mód és befecskendezés modifikáció hozzáadva.
- “Injection” modification has been added.
- C.202, C.205 (minden változat): túlmelegedés mértéke csökkentve.
- Hurricane (minden változat): teljesen új, naprakész termodinamika, a sarkok, szárnyszög és más paraméterek nem befolyásolják a teljesítményt, ellenben a jelentéseknek megfelelő, pontosabb viselkedés került alkalmazásra, a tehetetlenség teljesen újraszámítva az alkatrészkatalógus alapján.
- Hurricane Mk. I: WEP +12″ és befecskendezés modifikáció hozzáadva.
- Sea Hurricane Mk.IB/IC: WEP +16″ hozzáadva korlátozott ideig való használatra.
- Hurricane Mk.IIB/Trop: WEP +14″ hozzáadva, a trópusi változat extra szűrőjének sebességre gyakorolt hatása figyelembe van véve.
- Hurricane Mk.IIB (szovjet): WEP +14″ hozzáadva, a géppuskák SVAK gépágyúra való cseréje miatti sebességvesztés és az extra szűrő eltávolítása miatti sebességnövekedés figyelembevéve (összességében kicsit növekedett).
- Hurricane Mk. IV: WEP +18″ hozzáadva.
- P-47D (minden változat): a sarkok, szárnyszög és más paraméterek nem befolyásolják a teljesítményt, ellenben a jelentéseknek megfelelő, pontosabb viselkedés került alkalmazásra, a tehetetlenség teljesen újraszámítva az alkatrészkatalógus alapján.
- Ki-102 Otsu: geometria frissítve, szárny, géptörzs és farok aerodinamikája javítva, tehetetlenség újraszámolva, motor kritikus magassága módosítva.
- Do 335 (minden változat): oldalkormány érzékenységének nagy sebesség melletti változása frissítve (lehetővé teszi a maximális túlterhelés gyorsabb elérését), légcsavarok sarkai újraszámítva, mely kicsit jobb gyorsulást tesz lehetővé alacsonyabb magasságokban, nem harci módok termodinamikája (túlmelegedés) frissítve, hűtés alacsony sebesség melletti elégségességének (új) függése hozzáadva, kifejezetten a kevesebb hűtéssel rendelkező hátulsó motor számára.
- A-0 változat: a GM-1 rendszer beszerelésre került két újabb turbófeltöltő-fokozat formájában, és az utánégetőkeverék tömege beszámításra került az üzemanyag össztömegébe.
- B-2 változat: a GM-1 rendszer MW-50-re cserélve, tengerszint melletti végsebesség így 640 km/h.
- AD-4 (francia): javítva a hiba, ami miatt lehetett használni a történelmileg nem hiteles fékezőhorgot.
- Sunderland Mk. 3, Mk. 5: tehetetlenségi nyomaték megnövelve.
- Halifax B. Mk. 3: tehetetlenségi nyomaték és a maximálisan megengedett túlterhelés megnövelve.
- Spitfire (minden változat), Seafire Mk. XVII, FR.47: termodinamika frissítve, kis sebességek mellett a hűtés hatékonysága csökkentve, hosszanti stabilitás csökkentve.
- R2Y2 (minden változat), S.O.4050 Vautour (minden változat), Ki-200, Me 163 B: csúsztatás melletti túlzott ellenállás javítva.
- VK-107 típusú motorral rendelkező Jak típusú repülőgépek: adatlapon javítva a teljesítmény.
- La-200: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- He 177 A-5: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- MB.5: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- M.D.452 IIC: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- Re.2000: beállítva az adatlapnak megfelelően.
- Martin 167-A3: beállítva az adatlapnak megfelelően.
CDK
- Az 1.77-es frissítés megjelenése és az ütközési modell újradolgozása miatt minden egyéni tartalom (beleértve a hangárakat is) optimalizálni kell. Megvárhatod, míg a tartalom készítője frissíti a feltöltést a War Thunder Live oldalon vagy letöltheted a legutóbbi CDK-verziót és újratöltheted a tartalmakat.
- Néhány szárazföldi jármű alaptextúrája megváltoztatva. Az egyedi festés konfigurációjában a textúra nevét meg kell változtatni a lista szerint vagy újból le kell tölteni a festést a Live-ról.
GAZDASÁG ÉS FEJLESZTÉS
- Újabb téli festések kerültek hozzáadásra az amerikai, brit és német szárazföldi járművekhez.
- A francia járművek matricáit mostantól fel lehet oldani feladatok teljesítésével.
- Új eredmények kerültek hozzáadásra a francia repülőgépek és szárazföldi járművel számára.
- A Chieftain Mk. 3 és a Chieftain Mk. 5 csoportba foglalva a brit szárazföldi erők fejlesztési fáján.
- A Panther A és Panther G csoportba foglalva a német szárazföldi erők fejlesztési fáján.
- BB-1: áthelyezve a Szu-2 csoportba a fejlesztési fán..
- SzB 2M-105: áthelyezve az SzB csoportba a fejlesztési fán.
JÁTÉKMECHANIZMUS
- Század-osztagok: mostantól lehetséges megtekinteni azon századok listáját és, melyek parancsnoka a századod tagjai.
- Javítva egy hiba a légicsapás modifikáció realisztikus módban való működésével, ami miatt a repülőgéphez szükséges belépési pontok száma csökkent az olyan szárazföldi jármű elvesztésekor, ami rendelkezik ezzel a modifikációval (forrás).
- Árkád harckocsiostrom PvE küldetés változásai:
- Mostantól a 8.0-s harci minősítésű járművek az V. rangba tartoznak.
- A VI. rangban (8.3 és afeletti harci minősítés) a MI számára új járművek hozzáadva.
LÉGI KÜLDETÉSEK
- Minden [Hadművelet] küldetésben (kivéve a kezdőkében) a csatarepülők légi belépési pontjai közelebb helyezve a küldetési célokhoz.
- Minden [Hadművelet] küldetésben a bombázási zónák tartóssága a játékosok számára rendelkezésre álló csatába lépések számától függ.
EGYÉB
- A hangárban való kameramozgás pályája megváltoztatva.
- DirectX 9 használatával a játékot már nem lehet elindítani, ennek támogatása pár éve megszűnt. A jelenlegi minimális rendszerkövetelmény itt található.
ISMERT HIBÁK
- Néhány Linux alapú konfiguráció esetében a teljesítmény csökkenhetett.