Kliens- és szerverfrissítés – 2018.03.22. (1.77.1.34)

  • Javítva a hiba, ami miatt a szárazföldi járművek közelében robbanó tüzérségi lőszerek magas frekvenciájú hangot produkált.
  • Javítva a hátrasiklás nélküli ágyúval rendelkező járműveknél az üres hüvelyek leesésének hangja (forrás).
  • Javítva a hiba, ami miatt a Ho-204 típusú gépágyúnak nem volt hangja az első leadott lövést követően (forrás).
  • Javítva a hiba, ami miatt más játékosok légvédelmi járművek tűzhangja hiányzott (forrás).
  • Javítva a hiba, ami miatt a kliens minimalizálása a zenei aláfestés újraindulását eredményezte.
  • Javítva a hiba, ami miatt a hangeffektek rontották a gyenge konfigurációjú PC-k teljesítményét (forrás).
  • Gyenge konfigurációjú PC-k esetében a hangeffektek optimalizálásra kerültek.
  • Fejlesztett kliensstabilitás.
  • Т-64А: az alábbi lőszerek hozzáadva a kifejleszthető lőszerek közé:
    • 3OF26 HE;
    • 3BM15 APFSDS .
  • Т-64B: 3OF26 HE lőszer hozzáadva a kifejleszthető lőszerek közé. A 3BK12M HEATFS lőszer 3BK18M-re cserélve.
  • Leopard 2K:
    • Tűzsebesség 12-ről 9 lövés per percre módosítva (5 helyett 6,7 másodperc lövések között). Megjegyzés: a korábbi tűzsebesség a Leopard 2K ágyújának újratöltéséről szóló pontos információ hiánya került beállításra. A statisztikák elemzése kimutatta, hogy a választott újratöltési sebesség túlzó volt, és azt más 120 mm-es, illetve hasonló fegyverzet alapján megnöveltük.
    • Harci minősítés minden módban 8.7-ről 9.0-ra módosítva.
  • AMX-13(FL.11):  kifejleszhető M61 lőszer hozzáadva. Forrás: Guide d’entretien de l’Engine Blindé de Reconnaissance – E.B.R. – 75 à tourelle FL. 11. Ministère des Armées “Terre”, Etat-Major de l’Armée, Bureau ARMET

SZÁRAZFÖLDI JÁRMŰVEK MODELLJEI, SÉRÜLÉSI MODELLJEI, KARAKTERISZTIKÁI ÉS FEGYVERZETEI

  • A13 (minden változat), Crusader III, AEC MK. II AA, Ferdinand, Coelian, Ostwind, Crusader AA Mk. II, M22, BM-8-24, Т-28, Т-28E, Chieftain Mk. 5: lőszerfelhasználási sorrend tisztázva.
  • Chieftain Mk. 10: az elsőrendű lőszertárolóban lévő lőszerek száma 3-ról 18-ra módosítva.
  • M48A1, M60, M103: a távolságmérő páncélzata (az M47 alapján) 16 mm-re változtatva.
  • Tortoise, E-100, Maus: a závárzat anyagának vastagsága 60-ról 300 mm-re változtatva.
  • AMX-30: javítva a lövegpajzs hibás páncélvastagsága: 20-ról 41,5 mm-re növelve.
  • Sd.Kfz.234/2, Sd.Kfz.234/4: az alváz elemeinek anyagtípusa szerkezeti acélra módosítva.
  • AMX-30, AMX-30 (1972): motorteljesítmény 700-ról 720 lóerőre növelve. Forrás: AFV Weapons Profile No. 63: AMX-30 Battle Tank. – R. M. Ogorkiewicz // Kampfpanzer. Die Entwicklungen der Nachkriegszeit – Rolf Hilmes.
  • AMX-30B2, AMX-30B2 BRENUS: motorteljesítmény 700-ról 680 lóerőre csökkentve. Forrás: Documentation Technique, A. M. X. 30 B2, Chassis, Edition 1994
  • Т-64А: koaxiális géppuska lőszerjavadalmazása 2500-ról 2000-re csökkentve. Forrás: Т-64А – Technical Description and manual instructions.
  • M24, M24 TL, M24 (SDF): személyzeti tagok száma 4-ről 5-re módosítva.
  • M4A4 (SA50): páncélzatot érintő módosítások:
    • felső frontpáncél: 63,5 -> 50,8 mm.
    • alsó frontpáncél: 63,5 -> 50,8 mm.
      • Forrás: TM 9-754 “M4A4 Medium Tank”, Jan 21,1943
  • 5 cm-es Pzgr. 39 (5 cm-es KwK 38 /KwK 39): robbanóanyag tömege 27-ről 17 grammra módosítva.  Forrás: Merkblatt geheim 28/1: Zusammenstellung der Explosivstoffgewichte für deutsche Munition (zu H.Dv. 450 Rdnr. 46).
  • 10,5 cm-es Pzgr.Rot (10,5 cm-es K18): robbanóanyag tömege 210-ről 250 grammra módosítva. Forrás: DV460/10 Ringbuch für Sprengladungen Band vom 26-10-42.
  • 8,8 cm-es Pzgr. (8,8 cm-es KwK 36 / FlaK 37): robbanóanyag típusa TNT-ről Fp.10+Np.10-re módosítva. Forrás: Source: D.460-10 Ringbuch fuer Sprengladungen Band I vom 26-10-42.
  • 7,5 cm-es Sprgr. 34 (KwK 40 L43/L48, PaK 40, StuK 40 L43/L48): robbanóanyag típusa Fp.60/40-ről Fp.02-re módosítva. A KwK 40 L43/L48, PaK 40, StuK 40 L43/L48 lövegek torkolati sebessége 550 m/s-re módosítva. Forrás: D435-1 Handbuch Die Munition der deutschen Geschutze und Werfer 28.12.1940 // D460-1 bis D460-2 Geschossringbuch Band I-III // Dokumentation W 127: Datenblätter für Heeres-Waffen, Fahrzeuge, Gerät, 1976.
  • 8,8cm Sprgr. L4/5 (minden 8,8 cm-es ágyú) obbanóanyag típusa Fp.60/40-ről Fp.02-re, robbanóanyag tömege 935-ről 698 grammra módosítva. A lőszer tömege 10,6 kg-ról 9-re módosítva. Forrás: D.460-10 Ringbuch fuer Sprengladungen Band I vom 26.10.42 // H.Dv.481-60 Merkblatt fuer die Munition der 88 cm Kampfwagenkanone 36.
  • 10,5 cm-es Pzgr (10,5 cm-es K18 / 10,5 cm-es KwK): robbanóanyag típusa EDNA+H.10-ről Fp.02+Np.10-re, a robbanóanyag tömege 240-ről 238 grammra módosítva. Forrás: D.460-10 Ringbuch fuer Sprengladungen Band I vom 26.10.42
  • 40 mm-es Mk. II HE (40 mm-es Bofors): robbanóanyag tömege és típusa 25 gramm tetrilről 63 gramm TNT-re módosítva. Források: Catalogue of Standard Ordnance Items, Second Edition, 1944.  
  • 12 cm-es HE (12 cm-esrövid csövű haditengerészeti ágyú): a robbanóanyag tömege és típusa 2,5 kg TNT-ről 2,515 kg TNA-ra (trinitroanizol) módosítva. Forrás: Ground weapons specification table (陸戦兵器要目表). Imperial Japanese Navy, Tateyama Naval Gunnery School Research Department (館山海軍砲術学校研究部). 1942. Page 68. JACAR(Japan Center for Asian Historical Records): A03032103400

REPÜLÉSI MODELLEK

  • P-47D-28:
    • WEP túlhajtás: 70”.
    • Végsebesség (7071 méteres magasságban) megnövelve 714 km/h-ra.
  • Lancaster Mk. 1/3:
    • Geometriai adatok finomítva.
    • Szárny, géptörzs és farokrész aerodinamikája beállítva.
    • Sarokrészek behangolva.
    • Különálló üzemanyagtartályok engedélyezve.
    • Az üzemanyag és fegyverzet mostantól jóval pontosabban befolyásolja a repülőgép teljesítményét.
    • Maximális sebesség értékei frissítve.
    • Futómű lengéscsillapítása frissítve.
    • Fékerő megnövelve.
    • Üzemanyagfogyasztás beállítva a különböző motormódokban.
    • Termodinamika frissítve. Mostantól a hűtés hatékonysága a beérkező légáram sebességétől függ.
    • A WEP mostantól csak a kompresszor második fokozatában elérhető.
    • Vízre való leszállás esetén a repülőgép még képes lesz a vízen úszni egy ideig.
  • P-47M: javítva a hiba, ami miatt nem volt lehetséges tartani a repülési irányt a végsebesség környékén egérrel való vezérlést használva.

Ezen frissítésjegyzék csak a főbb változásokat tartalmazza. Előfordulhat, hogy néhány frissítés és javítás nem került bele a leírásba. A War Thunder folyamatos fejlesztés alatt áll, és megeshet, hogy egyes javítások kliensfrissítés nélkül kerülnek be.