- A tengerészeti csaták fejlesztési pont-díjazása megduplázva.
- Táblázat a legutóbbi gazdasági változtatásokról:
Árkád csaták javítási költségei |
Realisztikus csaták javítási költségei |
|||||
Egyesült Államok | régi | új | különbség | régi |
új | különbség |
Higgins 81 ft PT-6 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Elco 77 ft PT-20 | 150 | 140 | -10 | 190 | 180 | -10 |
Higgins 78 ft PT-71 | 300 | 290 | -10 | 390 | 370 | -20 |
Elco 80 ft PT-103 | 740 | 750 | 10 | 990 | 950 | -40 |
80 ft Nasty | 570 | 550 | -20 | 710 | 690 | -20 |
110 ft SC-497 | 570 | 500 | -70 | 720 | 680 | -40 |
LCS(L)(3) | 1440 | 1420 | -20 | 1990 | 1890 | -100 |
165 ft PC-451 | 670 | 630 | -40 | 960 | 910 | -50 |
Elco 80 ft PT-314 | 1330 | 1250 | -80 | 1280 | 1260 | -20 |
Higgins 78 ft PT-200 | 1680 | 1660 | -20 | 1620 | 1570 | -50 |
Elco 80 ft PT-565 | 2830 | 2080 | -750 | 1910 | 1790 | -120 |
89 ft PT-810 | 2300 | 3610 | 1310 | 9900 | 3840 | -6060 |
Elco 77 ft PT-59 | 1320 | 1320 | 0 | 1610 | 1620 | 10 |
PGH-2 | 4060 | 4150 | 90 | 3380 | 3790 | 410 |
Asheville (PGM-84) | 2330 | 2330 | 0 | 7080 | 10520 | 3440 |
Clemson (DD-336) | 2550 | 1480 | -1070 | 1320 | 1440 | 120 |
Clemson (DD-213) | 1280 | 1680 | 400 | 2220 | 1590 | -630 |
Fletcher (DD-445) | 2460 | 6000 | 3540 | 9300 | 3920 | -5380 |
USS Trenton | 5450 | 7220 | 1770 | 8210 | 8190 | -20 |
58 ft PT-3 | 150 | 150 | 0 | 150 | 150 | 0 |
Elco 80 ft PT-109 | 1130 | 1130 | 0 | 1560 | 1490 | -70 |
Bennion (DD-662) | 1890 | 2050 | 160 | 2170 | 2170 | 0 |
Cowell (DD-547) | 2800 | 2900 | 100 | 3780 | 3790 | 10 |
Németország | ||||||
LS-class | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
S-class S-38 | 140 | 140 | 0 | 190 | 180 | -10 |
S-class S-38b | 290 | 290 | 0 | 390 | 360 | -30 |
R-boot R-41 | 520 | 520 | 0 | 570 | 480 | -90 |
R-boot R-130 | 680 | 680 | 0 | 890 | 810 | -80 |
R-boot R-301 | 990 | 990 | 0 | 1290 | 1230 | -60 |
SF40 Leichte | 900 | 890 | -10 | 1300 | 1330 | 30 |
SF40 Schwere | 870 | 850 | -20 | 1280 | 1170 | -110 |
AF D1 | 1280 | 1220 | -60 | 1670 | 1370 | -300 |
AF D3 | 1800 | 1650 | -150 | 880 | 1380 | 500 |
MZ1 | 2340 | 8370 | 6030 | 7170 | 5390 | -1780 |
S-100 (1945) | 1190 | 1250 | 60 | 1520 | 1450 | -70 |
S-100 (1944) | 1830 | 1740 | -90 | 2070 | 2000 | -70 |
VS-10 | 9900 | 12150 | 2250 | 3430 | 4270 | 840 |
Type 140/141 | 14900 | 19990 | 5090 | 12000 | 16700 | 4700 |
Pr. 206 GDR | 9810 | 9950 | 140 | 9020 | 8920 | -100 |
Type 143 | 4380 | 6090 | 1710 | 12910 | 16540 | 3630 |
Type 1924 | 1520 | 1430 | -90 | 1110 | 1330 | 220 |
Type 1939 | 1500 | 1610 | 110 | 760 | 790 | 30 |
Kanonenboot K-2 | 1170 | 1170 | 0 | 2190 | 2240 | 50 |
Type 1936 | 1730 | 1830 | 100 | 2790 | 4300 | 1510 |
KMS Emden | 4850 | 8970 | 4120 | 12000 | 16540 | 4540 |
S-204 Lang | 1750 | 1810 | 60 | 2160 | 2060 | -100 |
VS-8 “Schell I” | 1660 | 1660 | 0 | 4930 | 4940 | 10 |
Z-20 «Karl Galster» | 2480 | 2580 | 100 | 3260 | 3340 | 80 |