Boldogan mutatjuk be az új járműveket, a harci helikoptereket. A modern hadviselésben és számos ország légierejében egyaránt rendkívül fontos szerepet töltenek be, ezért kerülnek be a War Thunder járművei közé.
Teljesen új játékmechanikát hoznak magukkal a következő nagyobb frissítés során ezek az új jól felfegyverzett harci gépek. A helikopterekről és az új páncélozott járművekről a következő „fejlesztői naplókban” olvashattok.
Információk a helikopterekről:
Kérdés: Mely nemzeteknek lesz elérhető helikoptereik az induláskor?
Válasz: Az amerikai és orosz helikopterekkel kezdjük. Más nemzeteknél történő bemutatásuk később várható.
K: Milyen játékmódokban lesznek elérhetők a helikopterek?
V: Helikopterek egyenlőre a kombinált szárazföldi csatákban lesznek elérhetőek (árkád, realisztikus és szimulátor módokban). A későbbiekben tervezünk „helikopter vs helikopter” csatákat.
K: Betudunk majd a csata elején menni helikopterekkel?
V: Akárcsak a repülők, úgy a helikopterek behozatalához is előbb pontokra lesz szükségünk, amiket a szárazföldi járművekkel kell összegyűjteni.
K: Terveztek bármiféle egyedi játékbeli eseményt létrehozni kifejezetten a helikopterek számára, ahol speciálisan rájuk szabott feladatot látnak el?
V: Bármiféle ezzel kapcsolatos kijelentést még korai lenne tenni, de speciális események lesznek, ha eljön az idejük.
K: Milyen lesz az irányításuk egyes játékmódokban? Lesz lehetőség a teljes irányításra úgy, mint a repülőknél?
V: Négy irányítási módot tervezünk, ahogyan a repülőgépek esetében is. A legkönnyebb irányítási mód az egérrel irányítás. Ebben a módban a játékos robotpilóta mellett irányítja a helikoptert, hasonlóan a repülőgépekhez, de a helikopterekre jellemző irányítással. Minden más irányítási mód is elérhető lesz, egészen addig, ahol minden automata rendszer teljesen ki lesz kapcsolva és a játékosnak teljes irányítása van a helikopter felett.
K: Mik lesznek a kifejleszthető modulok a helikoptereknél?
V: Akárcsak más járműveknél, itt is “Repülési teljesítmény”, “Túlélőképesség” és “Fegyverzet” lesz felosztva. Az elérhető modifikációk, akárcsak más repülőgépeknél ugyanúgy befolyással lesznek a repülési teljesítményre és új fegyverzet típusokat nyitnak meg.
K: Minden játékos számára elérhetőek lesznek a helikopterek, vagy zárt béta teszt lesz előtte?
V: Az 1.81-es frissítéskor tervezzük a zárt béta tesztet elindítani. A hozzáférést speciális feladatok megcsinálása után, vagy a boltban megvásárolt csomagok egyikével lehet megszerezni.
K: Saját fejlesztési fájuk lesz a helikoptereknek?
V: Igen, de a játékosok csak akkor férnek hozzá a fához, ha a légi vagy a földi fák egyikén kinyitották az 5-ös rangot.
K: Tervezitek valamilyen prémium jármű kiadását az indulás előtt?
V: Igen, az UH-1C XM-30 és a Mi-24D elérhető lesz a boltban.
K: Milyen időszakból lesznek elérhetőek a helikopterek?
V: Az első támadó helikopterektől kezdve a többcélú gépeken a különleges tervezeteken át a modern harci helikopterekig. De lehetséges, hogy a legmodernebb típusokon nem lesz minden lehetséges fegyverzet elérhető, különösen olyan modern rakéták, amelyek a “tüzelj és felejtsd el” elvet követik. Legalábbis addig, amíg a földi erők nem tudják ezt az előnyüket ellensúlyozni.
K: Lehet-e fejleszteni az helikoptereket, miközben repülőgépekkel repülünk? Továbbá lehetséges-e arany sast használni a fejlesztéshez?
V: Csak akkor szerezhetsz fejlesztési pontot helikopterek kutatásához, ha helikopterekkel repülsz. A fejlesztési pont átalakítás ugyanaz, mint más járműtípusok esetében.
K: Van-e külön helikopter-személyzet, vagy ugyanazon személyzetet használja, mint a repülőgépek?
V: A helikopterek a repülőgép-személyzetet és képességeiket használják.
K: Elérhetőek lesznek a felhasználók által készített álcafestések helikopterekhez? Mi a helyzet a matricákkal?
V: Igen, tervezzük megteremteni a felhasználók számára az álcafestések létrehozásának lehetőségét. A matricák már elérhetőek, ugyanúgy működnek, mint a repülőgépek esetében.
K: Milyen fegyverzetet terveztek a helikopterekhez?
V: Majdnem minden fegyver, ami a való életben elérhető volt rájuk. Forgatható és álló géppuskák, gépágyúk, gránátvetők, gépfegyver konténerek, gépágyú konténerek, aknaszóró konténerek, különböző kaliberű irányított rakéták, ATGM-ek. Tervezünk a későbbiekben levegő-levegő rakétákat is.
K: Lesz pilóta nézet helikopterek számára is?
V: A “pilótafülke prototípusok” elérhetők lesznek. Ezek rendelkezni fognak a pilótafülke geometriájával és a repülésirányításhoz szükséges minden eszközzel, különálló lövészpozíció és helikopter célkereszt nézettel.
K: Lesznek leszállóhelyek kifejezetten a helikopterek számára a szárazföldi és a tengerészeti csaták során egyaránt? Vagy a helikopterek ugyanazon a repülőtéren és repülőgép hordozón szállnak majd le, mint a repülők?
V: A tesztrepülés pályákhoz már hozzáadtuk a helikopter leszállópályákat. A felszállásra, leszállásra, feltöltésre alkalmas leszállópályák hozzá lesznek adva azokhoz a pályákhoz, ahol helikopteres csaták fognak zajlani.
K: Foglalhatok zónát a helikopterem segítségével?
V: Igen, ezt a funkciót már bevezettük a játékba.
K: A helikopter repülési modellje nagyon eltérő a repülőgépekéhez képest. Ugyanolyan részletességgel van kidolgozva a repülési modell, mint a repülőgépek esetében? Be lesznek vezetve olyan lehetőségek, mint az automatikus lapátforgatás, amely lehetővé teszi a helikopter leszállását akkor is, ha nem jár a motor?
V: Igen, a helikopterek repülési modellje ugyanolyan részletességgel van kidolgozva, mint a repülőgépek esetében. Az automata forgatáshoz hasonló egyéb mechanikák a játék fizikájának részeit képezik. Az aerodinamikára és más fizikai törvényekre épülő hatásokon kívül számos helikopterekre jellemző rendszert is bevezettünk, mint pl. gázturbinás motorok, vezérlőrendszerek stb.